Det är inte möjligt att ändra en beställning. I det här fallet kan du avbryta din beställning och skapa en ny beställning.
Om du vill avbryta en beställning loggar du in på ditt kundkonto. Öppna den beställning du vill avbryta genom att klicka på knappen Visa beställning och klicka på länken Avbryt beställning. Om betalningen redan har behandlats kommer vi att återbetala beställningssumman inom några arbetsdagar.
Om beställningen redan har skickats är det inte möjligt att avbryta beställningen. Ta inte emot paketet och meddela budfirman att paketet ska returneras omedelbart. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi beställningssumman inom 7 arbetsdagar, om betalningen redan har behandlats.
Meddela oss per telefon eller per e-post, så att vi vet att din beställning kommer att returneras till oss. Meddela oss ditt beställningsnummer när du skickar ett e-postmeddelande, så att vi kan behandla din begäran så snabbt som möjligt.
Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera varan utan några frågor inom 100 dagar efter leverans och få pengarna tillbaka. Vi står för returfrakten. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi köpesumman inom 7 dagar. Fraktkostnader återbetalas inte.
Om du önskar att returnera någon produkt, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.
KOM IHÅG: När du prenumererar, kommer alla framtida leveranser att vara identiska som den första. Därför har du inte ångerrätt på de försändelser du mottar efter första leveransen i en prenumeration.
Om vi har gjort ett misstag och du inte har fått de varor du beställt eller om de varor du har fått är skadade, vänligen kontakta oss via telefon eller e-post.
Om du får ett skadat paket ska du genast reklamera det till budfirman och vägra att ta emot paketet. Kontakta oss också så skickar vi dig ersättning för de skadade produkterna utan kostnad.