Fri frakt över 300 kr
100 dagars öppet köp
Snabb leverans
Fri frakt över 300 kr
100 dagars öppet köp
Snabb leverans

Avbeställning, returer och byten

Ändring eller avbeställning

Det är inte möjligt att ändra en beställning. I det här fallet kan du avbryta din beställning och skapa en ny beställning.

Om du vill avbryta en beställning loggar du in på ditt kundkonto. Öppna den beställning du vill avbryta genom att klicka på knappen Visa beställning och klicka på länken Avbryt beställning. Om betalningen redan har behandlats kommer vi att återbetala beställningssumman inom några arbetsdagar.

Om beställningen redan har skickats är det inte möjligt att avbryta beställningen. Ta inte emot paketet och meddela budfirman att paketet ska returneras omedelbart. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi beställningssumman inom 7 arbetsdagar, om betalningen redan har behandlats.

Meddela oss per telefon eller per e-post, så att vi vet att din beställning kommer att returneras till oss. Meddela oss ditt beställningsnummer när du skickar ett e-postmeddelande, så att vi kan behandla din begäran så snabbt som möjligt.

Returer och byten

Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera varan utan några frågor inom 100 dagar efter leverans och få pengarna tillbaka. Vi står för returfrakten. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi köpesumman inom 7 dagar. Fraktkostnader återbetalas inte.

Om du önskar att returnera någon produkt, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

KOM IHÅG: När du prenumererar, kommer alla framtida leveranser att vara identiska som den första. Därför har du inte ångerrätt på de försändelser du mottar efter första leveransen i en prenumeration.

Fel eller skadade artiklar

Om vi har gjort ett misstag och du inte har fått de varor du beställt eller om de varor du har fått är skadade, vänligen kontakta oss via telefon eller e-post.

Skador vid transport

Om du får ett skadat paket ska du genast reklamera det till budfirman och vägra att ta emot paketet. Kontakta oss också så skickar vi dig ersättning för de skadade produkterna utan kostnad.

 


Dina fördelar
  • FRI FRAKT
    för beställningar över 300 kronor
  • 100 DAGARS ÖPPET KÖP
    om du inte är nöjd
  • SPARA UPP TILL 20 %
    med våra volymrabatter och 5% varukorgsbonus
  • ENKEL BETALNING
    Klarna, Kreditkort, Trustly

Avbeställning, returer och byten

Ändring eller avbeställning

Det är inte möjligt att ändra en beställning. I det här fallet kan du avbryta din beställning och skapa en ny beställning.

Om du vill avbryta en beställning loggar du in på ditt kundkonto. Öppna den beställning du vill avbryta genom att klicka på knappen Visa beställning och klicka på länken Avbryt beställning. Om betalningen redan har behandlats kommer vi att återbetala beställningssumman inom några arbetsdagar.

Om beställningen redan har skickats är det inte möjligt att avbryta beställningen. Ta inte emot paketet och meddela budfirman att paketet ska returneras omedelbart. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi beställningssumman inom 7 arbetsdagar, om betalningen redan har behandlats.

Meddela oss per telefon eller per e-post, så att vi vet att din beställning kommer att returneras till oss. Meddela oss ditt beställningsnummer när du skickar ett e-postmeddelande, så att vi kan behandla din begäran så snabbt som möjligt.

Returer och byten

Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera varan utan några frågor inom 100 dagar efter leverans och få pengarna tillbaka. Vi står för returfrakten. Efter att ha tagit emot returen återbetalar vi köpesumman inom 7 dagar. Fraktkostnader återbetalas inte.

Om du önskar att returnera någon produkt, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

KOM IHÅG: När du prenumererar, kommer alla framtida leveranser att vara identiska som den första. Därför har du inte ångerrätt på de försändelser du mottar efter första leveransen i en prenumeration.

Fel eller skadade artiklar

Om vi har gjort ett misstag och du inte har fått de varor du beställt eller om de varor du har fått är skadade, vänligen kontakta oss via telefon eller e-post.

Skador vid transport

Om du får ett skadat paket ska du genast reklamera det till budfirman och vägra att ta emot paketet. Kontakta oss också så skickar vi dig ersättning för de skadade produkterna utan kostnad.